Запис лекції №4 "Маркетингові інструменти" (курс "Творчість як бізнес")
Маркетингові інструменти
- Чому не купують? “Правило 5 НЕ” і як його здолати?
- Прямі маркетингові інструменти: акції, знижки, системи знижок, подарунки
- Як збільшити середній чек? Цільові допродажі.
- Як закривати продажі із тими, хто “подумає”?
- Безкоштовні інструменти автоматизації продажів
- Бути видимим - налаштовуємо рекламу в соц.мережах
Бонус: відповіді на наші питання від професійного маркетолога та таргетолога
Цей МК містить усю необхідну базу як для новачка, так і для майстра-практика, щоб ваш рівень миловаріння відкрив нові горизонти!
Вебінар №4: в цьому вебінарі розбираємо чому товар не купують, як здолати відмови, як збільшити чек та як правильно налаштовувати рекламу.
Підбір олій – ключ до властивостей вашого мила! Розглянемо жирні кислоти, ПАР, йодне число, згіркання і способи уникнення псування мила. Все-все-все про олії!
Запись повного курса «Творчість як бізнес. Продажі для сфери Hand made». Вчимося продавати легко, ефективно із задоволенням!
Хочете зрозуміти теорію миловаріння? Отримати практичні поради та лайфхаки? Уникнути поширених помилок у миловарінні з нуля? Тоді цей курс для вас!
Робити натуралістичні, вишукані і дорогі мильні букети — легко! Розкриваємо всі секрети, тонкощі і лайфхаки. Цікавий як для новачків, так і для досвідчених. Прокачай новий рівень майстерності разом з SHI.KA.NI