Запис лекції №4 "Маркетингові інструменти" (курс "Творчість як бізнес")
Маркетингові інструменти
- Чому не купують? “Правило 5 НЕ” і як його здолати?
- Прямі маркетингові інструменти: акції, знижки, системи знижок, подарунки
- Як збільшити середній чек? Цільові допродажі.
- Як закривати продажі із тими, хто “подумає”?
- Безкоштовні інструменти автоматизації продажів
- Бути видимим - налаштовуємо рекламу в соц.мережах
Бонус: відповіді на наші питання від професійного маркетолога та таргетолога
Розглянемо реакцію омилення. Дізнаємося, як вибрати воду та луг. Що таке пережир, скільки класти і куди? Підготовка фаз. Проходження стадії сліду та стадії гелю — нюанси та обов'язкові умови.
Доступ до відео надається через обліковий запис в Ютубі. Доступ до відео залишається за Вами постійно. В описі до відео ви знайдете додаткові матеріали, статті та тести для самоперевірки)
Вебінар №2: визначаємо потреби покупців, пророблюємо дизайн та пакування продукції. Робота з негативними відгуками.
Дозування та нюанси введення! Молочна, лимонна та стеаринова кислота... А також: молоко, вино, пиво, відвари, дьоготь, ментол, ланолін... та багато інших добавок...
Вебінар №4: в цьому вебінарі розбираємо чому товар не купують, як здолати відмови, як збільшити чек та як правильно налаштовувати рекламу.
Вебінар №1: ФОП, ПРРО, технічний регламент, сертифікація продуктів. Розбираємо з чого почати та як прораховувати собівартість та рентабельність.






