Мило, свічки, домашня косметика - з нами це легко!

Мило, свічки, домашня косметика - з нами це легко!
Режим роботи магазину:
ПН-ПТН:09:00 до 17:00
СУБ:09:00 до 16:00
НД:вихідний
+38 (066) 740 51 81
Товар(ів): 00.00 грн.

Доставка і оплата

Шановні покупці! Дорогі клієнти!

Ви можете оплатити свої замовлення наступними способами:

  • на карту Приватбанку. Реквізити будуть вказані у листі, що прийде на ваш e-mail автоматично після оформлення замовлення;
  • за безготівковим розрахунком на розрахунковий рахунок (для ФОП і юр. осіб);
  • картою будь-якого банку (у тому числі ІНОЗЕМНИХ банків) через платіжний сервіс WayForPay 
  • готівкою при отриманні («накладений платіж»);
  • готівкою при самовивозі.

Після здійснення оплати, у відповідному листі повідомте дату, час та суму платежу – для прискорення обробки Вашого замовлення.

Послуга «накладений платіж» доступна при доставці Новою поштою. Зверніть увагу, вартість послуги «накладений платіж» сплачує одержувач.

Ми очікуємо оплату від Вас протягом 1-2 робочих днів. Якщо за якоїсь причини у Вас не виходить вкластися в цей термін – обов'язково попередьте нас (через пошту, форму зворотного зв'язку або по телефону. 

Доставка замовлень понад 2000 гривень – БЕЗКОШТОВНА! *

* Умови безкоштовної доставки, починаючи з 1 червня 2022 р:

•                доставка транспортними компаніями «Нова Пошта», «Укрпошта» (склад-склад);
•                вага посилки (фактична та/або об'ємна) не перевищує 10 кг.

Доставка замовлень на суму менше 2000 гривень здійснюється транспортними компаніями та «Укрпоштою» за рахунок покупця.

Для замовлень на суму понад 2000 гривень, але об'ємна або фактична вага яких перевищує 10 кг, знижки на доставку розраховуються індивідуально.

Замовлення відправляються протягом 2-х днів ПІСЛЯ надходження коштів на наші рахунки (без урахування суботи-неділі і офіційних вихідних днів). Якщо Ви здійснюєте оплату через інший банк (не Приват), за допомогою терміналу або через електронні системи оплати – зарахування грошей відбувається протягом 1-3 банківських днів.

У період ПЕРЕД СВЯТАМИ (листопад-грудень, лютий-березень), у зв'язку з великою кількістю замовлень, відправка може здійснюватися протягом 3-4 днів. Робіть, будь ласка, замовлення ЗАЗДАЛЕГІДЬ!

ЗАМОВЛЕННЯ З КАРТИНКАМИ відправляються З ПОНЕДІЛКА ПО П'ЯТНИЦЮ протягом 2-3-х днів після оплати незалежно від сезону.

Відправлення день у день неможливі, робіть, будь ласка, замовлення трошки раніше)))

«Нова пошта», «Укрпошта» – відправлення здійснюється КОЖНОГО ДНЯ!

Посилки зберігаються безкоштовно на відділенні Нової Пошти протягом 5 робочих днів. Потім, якщо посилка не забрана, вона автоматично відправляється назад відправнику. Якщо Ви не встигаєте забрати посилку, зв'яжіться з нами і ми скасуємо автоматичне повернення. Комісія за платне зберігання лягає на отримувача. При повторному надсиланні посилки, яка повернулася, ВСІ витрати на доставку лягають на ПОКУПЦЯ! Забирайте, будь ласка, посилки вчасно!

ДОСТАВКА НА АДРЕСУ здійснюється Новою поштою. При виборі способу доставки в кошику, виберіть "Нова пошта (адресна доставка) ". Доставка на адресу дорожче доставки склад-склад, приблизну вартість уточнюйте у менеджера.

МІЖНАРОДНА ДОСТАВКА здійснюється «Укрпоштою». Інший варіант для іноземних покупців – знайти посередників, які займаються доставкою товарів з України у Вашу країну. Зверніть увагу, луги й кислоти заборонені до пересилання. Крім того, в деяких країнах є додаткові обмеження стосовно відправлення таких позицій, як: олії, сухоцвіти, косметичні віддушки та ефірні олії.

На сьогодні ми пропонуємо доставку через посередника у наступні країни: Угорщина, Словенія, Румунія, Словачиина, Італія, Польща, Словаччина, Німеччина, Австрія, Франція. 

Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині - 300 гривень. Для покупок у фізичному магазині обмежень немає.

Шановні покупці! Оглядайте та перевіряйте посилки при отриманні. Якщо Ви принесли посилку додому й там виявили нестачу або псування продукції, претензії не приймаються. Зі свого боку ми дуже ретельно підходимо до пакування та складання Ваших замовлень. Якщо під час транспортування товар був зіпсований (пом'ятий, розлитий, розбитий ...) не соромтеся пред'являти претензії перевізнику. Вартість перевезення включає страхування! Перевізник зобов'язаний відшкодувати псування або втрату товару!

Якщо у посилці виявилася пересортування (наприклад, замовляли 50 мл олії, а отримали 25 мл), зв'яжіться з нами, надайте фото замовлення і ми вирішимо це питання. Замовлення збирають люди, тому іноді помилки трапляються. Доставка / обмін здійснюється за рахунок магазину.

Умови повернення товару за посиланням.

Для Запоріжжя !!! Самовивіз із офісу – пр. Металургів, 22

Режим роботи магазину:

ПН-ПТ: 09:00 до 17:00

СБ: 09-00 до 16-00

Неділя - вихідний

Інтернет-магазин працює без вихідних з 09-00 до 17-00 ! 

Приємних покупок!