Мило, свічки, домашня косметика - з нами це легко!

Мило, свічки, домашня косметика - з нами це легко!
Режим роботи магазину:
ПН-ПТН:09:00 до 17:00
СУБ:09:00 до 16:00
НД:вихідний
+38 (066) 740 51 81
Товар(ів): 00.00 грн.

Найчастіші запитання

Зареєстровані користувачі у своєму особистому кабінеті можуть:

- відстежувати статуси обробки замовлення

- бачити свої попередні замовлення

- додавати товари в "Обране"

Крім того, зареєстровані користувачі отримують розсилку з акційними пропозиціями, новинками і свіжими рецептами.

Будьте в курсі наших новин і знижок!

У верхньому правому кутку знайдіть Вхід/Реєстрація.

Заповніть поля і натисніть кнопку "Продовжити".

Тепер "Обліковий запис успішно створений"!

Що дає реєстрація:

- можливість відстежувати свої замовлення, їх статуси, номери декларацій;

- додавати товари в "обране"

- включати/вимикати "підписку"

- редагувати дані щодо доставки

- змінювати пароль

Спершу наповніть кошик бажаними товарами: виберіть фасовку, натисніть на значок "кошик" (товар потрапляє в кошик) і виберіть потрібну кількість товару. Тепер відкрийте кошик, він знаходиться у верхньому правому кутку сторінки.

Перевірте вміст кошику, Ви можете редагувати кількість товарів. Далі натисніть кнопку "Перейти в кошик". Заповніть інформаційну форму, натисніть кнопочку "Замовити".

Все! :)

У нашому магазині доступні наступні способи оплати :

  • готівкою при отриманні (самовивозом із магазину або післяплатою "наложенним платежем" у відділенні служби доставки),
  • переказом на картку Приватбанку (через Приват24, термінал або касу),
  • оплатою згідно рахунка на розрахунковий рахунок (для ФОП і юр. осіб).

Після оформлення замовлення на Вашу електронну адресу прийде лист із складом замовлення і реквізитами для оплати. Якщо Ви не користуєтеся електронною поштою, зателефонуйте нам і ми відправимо реквізити з допомогою смс або Вайбера.


Відредагувати своє замовлення Ви можете зателефонувавши або написавши нам :)

АЛЕ! За умови, що замовлення ще не сплачене і не віддане на збір (для післяплати). Якщо замовлення вже сплачене або віддане на збирання - потрібно оформити нове замовлення.

Так, мінімальне замовлення в нашому магазині складає 300 гривен.

Так, звичайно. Ви можете прийти в магазин і зробити замовлення на місці.

Крім того, Ви можете оформити замовлення через сайт, а забрати в офісі вже зібране замовлення.

Перш, ніж їхати в магазин, дочекайтеся дзвінка менеджера. Менеджер уточнить  час, коли замовлення буде зібрано.

Так буває, що автоматичний лист потрапляє в теку "Спам", подивіться спочатку туди ) Якщо листа все ж немає, напишіть нам на електронну пошту [email protected] або подзвоніть.

Відправка посилок щодня після 15-00. В день відправки (увечері), на номер телефону, вказаний в замовленні, прийде смс-повідомлення про відправку з номером ТТН.

Замовлення відправляються протягом 1-2 днів ПІСЛЯ оплати. У період ПЕРЕД СВЯТАМИ (листопад-грудень, лютий-березень), у зв'язку з великою кількістю замовлень, відправка може здійснюватися протягом 3-4 РОБИЧИХ днів.

Робіть, будь ласка, замовлення ЗАЗДАЛЕГІДЬ! ЗАМОВЛЕННЯ З КАРТИНКАМИ відправляються протягом 3-4-х днів після оплати незалежно від сезону.

Для того, щоб дізнатися, де знаходиться Ваша посилка, скористайтеся сервісом "відстежити вантаж" на сайті перевізника. Введіть номер накладної у відповідне поле на сайті перевізника і система покаже де знаходиться Ваш вантаж. Якщо Ви замовили доставку транспортною компанією, в день прибуття вантажу на Ваш склад, Ви отримаєте смс-повідомлення з інформацією про це.

Післяплата - послуга, коли Ви оплачуєте замовлення при отриманні у відділенні пошти або офісі транспортної компанії.

Комісія Укрпошти складає 4% від суми переказу, комісія Нової пошти - 20 грн+2% від суми переказу, Джастін - 20 грн+1%.

Післяплата оплачується покупцем.

Для отримання посилки в офісі транспортної компанії Вам знадобиться документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права) і номер декларації. Номер декларації ми вишлемо Вам смс-повідомленням на Ваш номер телефону. Для отримання посилки у відділенні Укрпошти Вам знадобиться паспорт.

Якщо в посилці виявилася пересортиця (наприклад, замовляли 50 мл олії, а отримали 25 мл), зв'яжіться з нами, надайте фото замовлення і ми вирішимо це питання.

Замовлення збирають люди, помилки, на жаль, неминучі. Доставка/обмін здійснюється за рахунок магазину.

Посилки зберігаються безкоштовно на відділенні протягомї 5 робочих днів. Потім, якщо посилка не забрана, вона автоматично вирушає назад відправнику. Якщо Ви не встигаєте забрати посилку, зв'яжіться з нами і ми відмінимо автоматичне повернення. Комісія за платне зберігання лягає на одержувача.

Наші товари подорожують по світу!

Ізраїль, Молдова, Франція, Італія, Польща, Чехія, Німеччина, Канада, США ... Де ми вже тільки не були) 

Майже кожного тижня відправляємо товари за кордон. Невже таких продуктів немає в інших країнах? Є, але… Перше - значно дорожче, друге - немає такого вибору. 

Тому ми пропонуємо 3 способи міжнародної доставки. 

Укрпоштою. Це дуже популярний спосіб відправлення. Давня, добре знайома Укрпошта 😊 привезе усі ваші улюблені товари. Вартість майбутньої посилки ви легко можете порахувати за допомогою спеціального калькулятора на сайті Укрпошти. Але трошки доведеться зачекати: в середньому посилка “їде” від 2 до 4 тижнів. Зверніть увагу, що частину товарів заборонено пересилати (вибухонебезпечні та спиртовмісні продукти, кислоти та луги, віск, сухоцвіти, кокони шовкопряда, жири та олії). 

З приватними перевізниками. Ми відправляємо посилку Новою поштою, її забирають і вже через тиждень привозять до вас). Цей спосіб працює для Європи. Приблизна вартість такого задоволення — 1,5-2 євро/кг. Перевозити можна все, крім спирту і легкозаймистих речовин. Ми працюємо з перевіреними перевізниками, які вже не раз доставляли наші товари у різні країни. 

Новою поштою. Виділення НП тепер є й у Польщі, Чехії, Словаччині, Румунії, Молдові, Литві. Термін доставки — від 3 днів. Вартість та умови детально розписані на сайті перевізника. 

Як отримати наші товари, якщо ви закордоном? 

  • Оберіть товари, які вам необхідні. 
  • Порахуйте приблизну вартість доставки. 
  • Подумайте, чи доцільне таке замовлення. Щоб вартість доставки не була більшою за вартість товару. 
  • Зробіть замовлення на сайті.
  • Оплатіть його за допомогою WayForPay.
  • Ми зберемо замовлення, визначимо точну вартість доставки і надішлемо вам рахунок на оплату доставки (також через WFP).
  • Чекайте свою посилку, відслідковуючи її за трек-номером і створюйте якісні та корисні продукти. 

Якщо є запитання, ми завжди на зв’язку!

Слідкуйте за нами в соціальних мережах! Підписуйтесь на наші акаунти в Інстаграмм і ФБ, дізнавайтеся про знижки та акції ... промокодом так само розміщуються на банері на головній сторінці;)

У нас:

  • безкоштовна доставка від 2000 гривень. Детальніше в розділі Доставка і оплата
  • щомісяця знижки на тематичні товари по промокодом. Промокод дивіться на головній сторінці сайту на банері або соцмережах Інстаграмм і Фейсбук
  • акційні товари з розділу Акція

Нажаль ні. Замовлення, які містять знижку за промокодом не редагуються. Також менеждер не може застосувати ваш промокод до іншого замовлення через адмін панель сайту або у фізичному магазині.